Data e postimit: 2014-08-09 14:39:57
Lexime: 3174
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: Gjon.Nikoll.Kazazi
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@live.de


1.Ai që punon,hesht !

Vepra te ngjashme
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mermengjes ti
mir-men-gjessss mir-men-gjess ooooo vellackoja im afjete shum ti ne krevatin tim mua me le ne toke kurrizi sme punon meta sakate pergjithmon dhe goja mezi me punon.
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush punon vetën e nderon !
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Flet per punen
çelesi kur nuk punon ndryshket me kalimin e kohes
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush nuk punon për të voglën, nuk mund ta fitojë të madhen !
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: Aurora · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Mos i shiko gunën, shikoji kuletën! Fshati që duket, ka drita! Guri i rëndë është për themele! Qentë le të lehin, ti futja vrapit! Mendja e shëndoshë do kokë të madhe! Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 mi...
Autori: Fiorina · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejgjeze
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. Si sahati tik e tak, punon ditë e natë, por po ndali sado,pak, nuk kurdiset prapë.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
Autori: aaann · Lloji: Poezi personale · Tema: lexojeni
Mami eshte lumturia e jetes sime, qe me ka nxjerre ne drite, qe une e dua me gjithe shpirt C'do mam qe punon, femija i mungon, dhe kurre se harron Mamat kur merziten, duhet t'i rrime prane me fjale te bukura, ta ngushellojme dhe ta p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ai Njeri Ai njeri Që s'punon aspak Kalon kohën kot Bëhet shëmturak Po a njeri Që asnjëherë s'pushon Lumturia tek ai Cdo herë mbretëron
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 marsi
8 marsi si njeri pa shpirt, eshte ai njeri, qe nuk ia di vleren, nenes se tij. kur flet ajo, hesht edhe guri, po ashtu buron edhe me ngadal uji. kujdeset per ne, sikur ta kishte per detyre, na udhezon dhe na thot, te mesojme me...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Pranvera Lopët po pëllasin Fëmijët po lozin Kuajtë hingëllijnë Era frynë Bujku nis punon Nën dritën e diellit Mali shkëlqen Piktori pik...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com